Merken worden maar voor een klein deel gedefinieerd door logo’s en kleurstellingen en voor een groot deel door de emoties die ze bij mensen oproepen. De elementen die verantwoordelijk zijn voor die emoties, vormen het uitgangspunt voor onze merchandise. Daardoor leggen we de kernwaarden van een merk letterlijk in de handen van de doelgroep.
Scania Chauffeursjas
Ontworpen voor “Scania truckers”. Het kenmerk van Scania, de “gril” waar iedereen trots op is, is verwerkt in reflectie banen in de jas die tegelijk zorgen voor een goede zichtbaarheid. Een werkjas (hoge specificaties en vele functies) in combinatie met een imagojas, hebben gezorgd voor het succes.
Nooteboom Trailers Werk Jas
De Nooteboom werkjas is geheel afgestemd op de gebruiker met het imago van het merk Nooteboom. Features in de jas zijn o.a. reflectie banen voor goede zichtbaarheid, binnenzakken waar een iPad mini in past (Deze wordt op de werkvloer gebruikt). De jas is van een sterke scheur vaste waterdichte stof met getapte naden. Tevens heeft de jas een doorlatendheid van vocht voor een optimaal comfort tijdens het werk.
Kenwood merchandise collectie
Om Kenwood jeugdiger te maken, dichter naar de doelgroep van JVC, is er gekozen een merchandise lijn te ontwikkeld met een jeugdig karakter. Voor een uniformiteit door de hele serie is een blauwe lijn toegevoegd die voortkomt uit het blauwe licht van de autoradio’s van Kenwood.
Yamaha 3D PVC Sleutelhangers
Deze sleutelhangers zijn van een zachte PVC waardoor ze de motorfiets niet beschadigen bij gebruik. Door de lage malkosten is dit een goedkope oplossing om elke gewenste 3D vorm te genereren. Zo is bijvoorbeeld de YAMALUBE 1L olie fles op schaal nagemaakt als sleutelhanger.